layers

הרכבת פנלים ואיסכורית

אנו מתעסקים בכל סוגי הפנלים: פנל מבודד, פנל גג טרפזי, פוליסטרן, פוליאוריתן, צמר סלעים

יתרונות פנל מבודד

פוליסטירן מוקצף (בשמו הנפוץ יותר הוא נקרא קלקר) - פוליסטירן מוצק טהור הינו חסר צבע, הפוליסטירן משמש לבידוד תרמי (גם בפנל מבודד) ולכן משתמשים בו לייצור. לעומת ABS גמישותו פחותה, וכן עמידותו לאורך זמן. עמיד F20, ונושא תקן ישראלי לנושא זה. לפי התקנות המחמירות והדרישות של ת"י 921 החומר אינו רעיל בזמן שריפה וידידותי למשמש בו. זהו הבידוד הנפוץ ביותר בפנלים. פוליאוריתן מוקצף – הוא מגיע בצפיפות נמוכה ומשמש בתעשיית הבידוד התרמי. פוליאוריתן מוקצף עשוי להגיע ללמבדה (מוליכות תרמית) של 0.018mwK. משמש כחומר הבידוד העיקרי במקררים (ביתיים ומסחריים), בתי קירור (בפאנלים, בידוד תת-רצפתי, הקצפת חיבורים וכו). צמר סלעים - הוא חומר בנייה העשוי מבזלת ומסלעים מינרליים, שמטרתו לבודד מחום ומרעש. החומר משווק במגוון תצורות. הלוחות משמשים לבידוד תרמי ואקוסטי, כחוסמי אש או כמבודדי קול. שמים אותם בקירות גבס לפי התקן למטרות אקוסטיות ולגגות כדי למנוע איבוד או חדירה של חום, כמו כן באולפני הקלטות משתמשים בהן למטרות אקוסטיות. פנל מבודד מגיע בשלושה עוביים: 50 מ"מ , 75 מ"מ ו-100 מ"מ. פנל מבודד מגיע ברוחב 950-1000 מ"מ אורכו של הפנל המבודד מגיע לפי דרישת הלקוח. הרכבת פנל קיר נעשית על ידי חיבור (זכר-נקבה) Z – LOCK. הרכבת פנל גג נעשית ע"י כנף עוקף כנף.

ייעודו של הפנל המבודד

בניית קירות, מחיצות, ציפוי קירות, כיסוי והחלפת גגות, בניית בתים ומבני תעשיה בדרך קלה, מבנים ניידים, מבנים יבילים, סיכוך גגות, החלפת גגות אסבסט, גגות איסכורית וגגות פח ישנים, הקמת מבני תעשייה, בתי אריזה, חדרי קירור, בתים טרומיים, בניית קרוואנים, בניית לולים, תוספות בנייה, מחסנים מפנלים, מוסכים ומבני מתכת אחרים בדרך מהירה וידידותית לסביבה. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת יש באפשרותנו לבנות מבנים בדרך המהירה ביותר על ידי הרכבת פנלים מבודדים בדרך הפשוטה ביותר. האפשרות לשחק עם רמת הגימור ולהקנות לתוספות השונות בבית מראה אחר, מציבות את הבניה הקלה כבחירה מספר אחד לאדריכלים וללקוחות פרטיים המעוניינים בסגירת חדרים ובתוספות בניה – על הגג או בכל מקום אחר בבית.

שימושים לגגות מבנים

בזכות כל יתרונותיו של הפנל המבודד הוא נבחר ע"י רבים בתעשיות הנ"ל כטוב ביותר לשימוש בגגות. מערכות הגג עשויות מפנלים מבודדים בחיפוי של 50 מ"מ עובי, 75, 100 – בהתאם כמובן למבנה עצמו. הגג אטום לחלוטין מפני מים והתקנתו לרוב נעשית ביום עבודה אחד. הגג עצמו אינו זקוק לתחזוקה מיוחדת ועמיד בפני עומס, יכול לכלול את הרכבתם של גופי תאורה שונים, , להכיל דוד שמש, קולטים סולארים ולספק את התמיכה הטובה ביותר לסגירת מרפסות או לבניית פרגולה מבודדת. להרכבת הפנלים המבודדים יש צורך להשתמש באביזרים נלווים אשר תואמים לפאנל ולדגם הספציפי שלו. אביזרים אלו עוזרים "לקשור" את המבנה כולו כמקשה אחת חזקה ובנוסף תורמים למראה אסטטי ונקי.

איסכורית מחיר הכי משתלם – בגגות בנייה קלה

עולם הבנייה עוסק בחומרים שונים אשר אנו עושים בהם שימוש על פי הצורך והמטרה של המבנה אותו אנו בונים. אמנם בטון נחשב כיום בתור החומר החזק ביותר ורב המבני נבנים מיציקת בטון וברזלים, אך ישנם חומרים חדשים וקלים אשר מספקים הגנה, חום ובידוד וגם קלים מאוד להתקנה. איסכורית היא בעצם שם כולל ליריעות פח שמשמשים בתור חומר גלם בענף הבנייה. מדובר על פח מגלוון והוא מגיע בעוביים שונים. גגות ובנייה קלה היא חברה אשר עוסקת במגוון תחומים שקשורים בשיקום גגות, פירוק גגות אסבסט ועוד. את החומר ניתן להזמין לפי דרישה ובדרך כלל הוא יהיה צבוע בצבע לבן. בענף הבנייה שמשתכלל עם השנים אפשר למצוא חומרים חדשים אשר מחליפים את הבנייה המסורתית. יריעות פח הן פתרון מצוין לחיפויים, גידור, בנייה של מחיצות, וגם בניית מבנים קלים, שכן מדובר בחומרים נוחים לבנייה. מכיוון שצורתו היא הנדסית תכונה זו מאפשרת לה להיאחז באחת בשנייה וליצור משטחים חזקים ויציבים. שילוב של קורות תמיכה במבנה יוצרת חוזק ועמידות גבוהה מאוד לאורך זמן וכנגד פגעי מזג האוויר. הבנייה היא בשיטה מודולרית מה שמקנה לה גמישות רבה מבחינת התכנון וההנדסה. ניתן לחזק את המבנה על ידי קורות עץ וברגים או מוטות מתכם שמרותכות אחת לשנייה. זהו השלב בראשון בבנייה ועל גביו מתקינים את יריעות הפח המגלוון. הברגים משמשים לשתי מטרות: לחזק את המתקן. לאטום את החורים. על כן הברגים מכילים דסקית מיוחדת בראש הבורג שהיא בעצם קפיץ שנועל ובחלק התחתון ישנו גומי שאוטם את החור שקדחנו. תחזוקה האיסכורית זקוקה לאחזקה מינימלית. בתום ההרכבה שלה יש לטאטא את השבבים שנוצרו בגלל הקדיחות. אם המבנה ממוקם במקום מוצל תחת עצים כדאי לסלק את עלי השלכת כדי למנוע מהלחות שנכלאת בהם להזיק לפח המגולוון ולהחליד. רצוי לפנות לחברה אשר עוסקת בבניית גגות, חברת רצינית מחזיקה אנשי צוות מיומנים אשר יעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר. אם אתם לא בטוחים ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע שישמחו לתת טיפים בנושא זה. איסכורית היא משטח פח דק המעוצב באופן מיוחד לבידוד ותחימת חללים. ככלל, מיוצרת האיסכורית מפח מגולוון רב שימושי שצורתו עוצבה לכדי גלים, עם זאת, ניתן לשדרג את תרכובת החומרים כדי לייצור בידוד ברמה גבוה יותר לפי בקשת הלקוח. אופן ההרכבה הנגיש של גג איסכורית, המאופיין בצורת בניה קלה מפנלים בודדים, הפך את האיסכורית לפתרון זמין ונוח להחלפת גג אסבסט. אנו בחברת "בניה קלה" נסייע לכם לבחור את האיסכורית המתאימה ביותר לצרכי העסק שלכם.

קבל הצעה

create
שם הוא שדה חובה
email
אימייל הוא שדה חובה
phone
טלפון הוא שדה חובה
title

הצלחותינו

המטרה שלנו היא לספק אתכם
call 050-842-2649
call 050-222-5693
050-842-2649
schedule א - ש, 8:00 - 18:00
location_on כאבול, כביש ראשי ליד בנק לאומי 2496300